![]() |
[CORE] REFLECT damage does not count PDEF of user (FIXED)
Hello,
Reflect damage should consider the pdef or mdef of the user it gets the damage reflected to. for ex, if u get hit 1000 damage, and enemy has 100% reflect, the 1000 must be divided by ur pdef and result is the reflect damage you get. also reflect damage SHOULD NOT BE APPLIED IF the reflected damage is more then your character hp, like in this case https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/...74523215_o.jpg plz fix this urgently. |
Перевод: Рефлект урона не должен возвращать урон как он есть, т.е отразил 1000 получил 1000, а отрозил 1000 и пересчиталась эта 1000 в зависимости от ПДефа.
|
От куда такая информация? Я недавно переписывал систему рефлектов, и все сверял с оффом. На оффе возращает столько, столько же сколько и отразил.
|
Tested in official server. It's no bug. Closed.
|
Часовой пояс GMT +4, время: 06:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot