Bug report moved to the new portal: Mmore.club
Detailed info: L2-scripts.com
Skype: Urchika

Our portfolio of solved reports: High Five
Our portfolio of solved reports: GOD
Our portfolio of solved reports: Classic

This forum is closed and open for viewing our work on bug reports for a long time. Thank you all !


 
 
Опции темы Опции просмотра
Prev Предыдущее сообщение   Следующее сообщение Next
Старый 24.07.2014, 01:59   #1
boulanger
L2-scripts клиент Classic 1.5 + ГЕО до 1 июля
 
Аватар для boulanger
 
Регистрация: 23.09.2013
Сообщений: 437
По умолчанию [CORE] Critical damage reduction from all skills except CHARGE BUG! (FIXED)

[29.07.14 14:13:00:733] INFO gameserver.GameServer: Project Revision: ........ L2s [11859]
[29.07.14 14:13:00:735] INFO gameserver.GameServer: Build Revision: .......... 'G:\tools' doesn't exist
[29.07.14 14:13:00:735] INFO gameserver.GameServer: Update: .................. Chapter 3: Lindvior
[29.07.14 14:13:00:735] INFO gameserver.GameServer: Build date: .............. 2014.07.28 20:03
[29.07.14 14:13:00:735] INFO gameserver.GameServer: Compiler version: ........ 24.51-b03 (Oracle Corporation)
[29.07.14 14:13:00:735] INFO gameserver.GameServer: =========================================

critical damage reduction should NOT work for skills, skills damage should NOT be reduced by critical damage reduction.

NOW THEY ARE wich is wrong, even more BLOW type skills get reduced 4x !!!

PLEASE CHANGE THIS
Код:
{info.blow)
      {
        info.damage *= 0.01D * attacker.calcStat(Stats.P_CRITICAL_DAMAGE, target, skill);
        info.damage = target.calcStat(Stats.CRIT_DAMAGE_RECEPTIVE, info.damage, attacker, skill);
        info.damage += 6.1D * info.crit_static;
      }
change to
Код:
 if (info.blow)
      {
        info.damage *= 0.01D * attacker.calcStat(Stats.P_CRITICAL_DAMAGE, target, skill);
  int i = target.calcStat(Stats.CRIT_DAMAGE_RECEPTIVE, info.damage, attacker, skill);
        if (i > info.damage)
   info.damage = i;
        info.damage += 6.1D * info.crit_static;
      }
also
Код:
 if (info.crit) {
        if ((skill.isChargeBoost()) || (skill.getSkillType() == Skill.SkillType.CHARGE)) {
          info.damage *= 2.0D;
        } else {
          info.damage = (2.0D * target.calcStat(Stats.CRIT_DAMAGE_RECEPTIVE, info.damage, attacker, skill));
        }
      }
change to
Код:
  if (info.crit)
 {
 info.damage *= 2.0D;
 }

Последний раз редактировалось boulanger; 30.07.2014 в 10:06.
boulanger вне форума  
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Часовой пояс GMT +4, время: 12:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot