|
![]() |
#1 |
L2-scripts клиент Classic 1.5 + ГЕО до 1 июля
Регистрация: 23.09.2013
Сообщений: 437
|
![]()
i was thinking if it is possible to make 2 conditions , to overwrite default condition of skill mastery
1. skill mastery for duration 2. skill mastery for reset reuse so we can add to each skill it `s correspondent way to handle itself. i will make movie today from retail and send you. |
![]() |
![]() |
#2 |
L2-scripts клиент Classic 1.5 + ГЕО до 1 июля
Регистрация: 23.09.2013
Сообщений: 437
|
![]()
and here video
https://www.youtube.com/watch?v=aokNbcflAcg the first part of the video is all about shadow chase not resetting cooldown but doubling debuff duration also later in the video you can see poison zone resetting its cooldown sometimes it s 2 sec stun, then double to 4 seconds. |
![]() |
![]() |
#3 |
Главный программист
Регистрация: 18.01.2011
Сообщений: 4,429
|
![]()
well as I can see that, we have static skill mastery that are not depended on skill type but the type of the skill mastery itself.
I guess it class dependance.
__________________
Внимание: с 1 мая 2015 г. скайп технической поддержки будет: L2-scripts старый скайп тех поддержки обслуживаться не будет ! |
![]() |
![]() |
#4 |
Главный программист
Регистрация: 18.01.2011
Сообщений: 4,429
|
![]()
closed .
__________________
Внимание: с 1 мая 2015 г. скайп технической поддержки будет: L2-scripts старый скайп тех поддержки обслуживаться не будет ! |
![]() |