![]() |
#1 |
Client Classic 1.0 + GEO до 1 мая.
Регистрация: 21.03.2013
Сообщений: 303
|
![]()
Characters that are not involved in castle siege should not be able to receive resurrection. (I check with the other cliente and i was able to accept the resu)
![]() Последний раз редактировалось Balthis; 04.06.2013 в 07:01. |
![]() |
![]() |
#2 |
Client Classic 1.0 + GEO до 1 мая.
Регистрация: 21.03.2013
Сообщений: 303
|
![]()
I think the condition is inverted because when i try to resurrect a player that is attacking i receive a warning that is not possible.
![]() 2 - Bug that i think is the same problem. Attackers or defenders that go to town after dying inside siege zone are moved to Hunters. ITS OK!! Characters not involved in the siege and go to town after dying inside siege zone are moved to Aden. ITS WRONG!! Последний раз редактировалось Balthis; 04.06.2013 в 07:06. |
![]() |
![]() |
#3 |
Главный программист
Регистрация: 18.01.2011
Сообщений: 4,429
|
![]()
yes I'll make some changes from our HF, I've done there a perfect work with sieges.
__________________
Внимание: с 1 мая 2015 г. скайп технической поддержки будет: L2-scripts старый скайп тех поддержки обслуживаться не будет ! |
![]() |
![]() |
#4 |
Client Classic 1.0 + GEO до 1 мая.
Регистрация: 21.03.2013
Сообщений: 303
|
![]()
When will be this ready? i need it for next siege...
|
![]() |
![]() |
#5 |
Classic 2.7 + GEO
Регистрация: 05.11.2011
Сообщений: 509
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Главный программист
Регистрация: 18.01.2011
Сообщений: 4,429
|
![]()
Fixed .
__________________
Внимание: с 1 мая 2015 г. скайп технической поддержки будет: L2-scripts старый скайп тех поддержки обслуживаться не будет ! |
![]() |