Bug report moved to the new portal: Mmore.club
Detailed info: L2-scripts.com
Skype: Urchika

Our portfolio of solved reports: High Five
Our portfolio of solved reports: GOD
Our portfolio of solved reports: Classic

This forum is closed and open for viewing our work on bug reports for a long time. Thank you all !


Закрытая тема
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 24.09.2013, 19:40   #1
boulanger
L2-scripts клиент Classic 1.5 + ГЕО до 1 июля
 
Аватар для boulanger
 
Регистрация: 23.09.2013
Сообщений: 437
По умолчанию [CORE] FAKE PLAYERS SPAWNING REAL OFFLINE CHARACTERS :/// (FIXED)

hello, there is something weird going on
: i just started test servers, and says i have players online, 40 pages of real players name that are ONLINE, server is running on 127.0.0.1 local pc test,

i also have fake players = FALSE in settings...

exemple account

proedros07 272132521 Ariadne 0 6 0 1 -114472 255192 -1520 0 0 0 0 1371328205 0 0 20 3600 0 0 194152 1379405977 0 0 0 -128 0 0 0 0 0 0 0

when i teleport to any of them i get critical error from game. also in characters sql table, all players are offline ( 0 at online column)
any ideea what is going on?

this is client crit error when i port to players that are offline, but in game on
History: UGameEngine::MakeCrestImage <- AllianceCrestPacket <- Function Name=AllianceCrestPa <- UNetworkHandler::Tick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Exception:
Code [EXCEPTION_READ_VIOLATION DataAddress:0x097BF000]
Address [0x201B580A]
SegCs [0x0023]

engine.dll [0x20000000] Offset [0x001B580A]


this make the release unusable. i think there is a problem with crests, since i always get error when i port to them, same error.

Последний раз редактировалось boulanger; 24.09.2013 в 19:59.
boulanger вне форума  
Старый 24.09.2013, 20:17   #2
boulanger
L2-scripts клиент Classic 1.5 + ГЕО до 1 июля
 
Аватар для boulanger
 
Регистрация: 23.09.2013
Сообщений: 437
По умолчанию

i think problem is with crests, when system spawns REAL OFFLINE players....

fake players are spawning ok, but system spawns real offline players also, and we always get critical error when porting near them, same error as above.

also, client always crashes when logging in players with alliance crests/clan crests


History: UGameEngine::MakeCrestImage <- AllianceCrestPacket <- Function Name=AllianceCrestPa <- UNetworkHandler::Tick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
boulanger вне форума  
Старый 24.09.2013, 20:24   #3
Core
Модератор
 
Аватар для Core
 
Регистрация: 03.06.2012
Сообщений: 4,624
По умолчанию

http://forum.l2-scripts.ru/showthread.php?t=3832 closed.
__________________
Техническая поддержка L2-Scripts
Внимание: с 1 мая 2015 г. скайп технической поддержки будет: L2-scripts
старый скайп тех поддержки обслуживаться не будет !
Core вне форума  
Закрытая тема


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Часовой пояс GMT +4, время: 11:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot