Bug report moved to the new portal: Mmore.club
Detailed info: L2-scripts.com
Skype: Urchika

Our portfolio of solved reports: High Five
Our portfolio of solved reports: GOD
Our portfolio of solved reports: Classic

This forum is closed and open for viewing our work on bug reports for a long time. Thank you all !
Старый 26.03.2014, 13:09   #1
boulanger
L2-scripts клиент Classic 1.5 + ГЕО до 1 июля
 
Аватар для boulanger
 
Регистрация: 23.09.2013
Сообщений: 437
Плохо [CORE] Activate rate BUGGED

revision: Lindvior 10629

Hello,
Activate rate seams bugged in skills, if i put activate rate to a debuff, debuff NEVER LANDS! if i delete activate rate, debuff ALWAYS LANDS.

so now we cannot set activation / chance rate for debuffs, exemple

if i add this to the below skills , it will never Land

Код:
<table name="#chance"> 60 65 70 75 </table>
		<set name="activateRate" value="#chance"/>
Код:
<skill id="10546" levels="4" name="Uppercut">
		<table name="#magicLevel">89 92 95 98</table>
		<table name="#abnormal_level">1 2 3 4</table>
		<table name="#reuseDelay">30000</table>
		<set name="reuseDelay" value="#reuseDelay"/>
		<set name="coolTime" value="300"/>
		<set name="hitTime" value="1799"/>
		<set name="abnormal_effect" value="KNOCKDOWN"/>
		<set name="abnormal_time" value="2"/>
		<set name="abnormal_level" value="#abnormal_level"/>
		<set name="abnormal_type" value="knockdown"/>
		<set name="magicLevel" value="#magicLevel"/>
		<set name="icon" value="icon.skill10546"/>
		<table name="#mpConsume2">40 43 45 47</table>
		<set name="power" value="1000"/>
		<set name="mpConsume2" value="#mpConsume2"/>
		<set name="skillType" value="DEBUFF"/>
		<set name="trait" value="DERANGEMENT"/>
		<set name="target" value="TARGET_ONE"/>
		<set name="operateType" value="OP_ACTIVE"/>
	<set name="activateRate" value="#chance"/>
	<table name="#chance"> 70 75 80 85 </table>
		<set name="flyRadius" value="50"/>
		<cond msgId="113" addName="1">
			<using kind="Dagger,Dual Dagger"/>
		</cond>
		<enchant type="1" levels="10" group="7" name="Cost">
			<table name="#mpConsume2">45 43 41 39 37 35 33 31 30 28</table>
			<table name="#magicLevel">99</table>
		</enchant>
		<enchant type="9" name="Recycle">
			<table name="#magicLevel">99</table>
			<table name="#reuseDelay">29000 28000 27000 26000 25000 24000 23000 22000 21000 21000</table>
		</enchant>
		<for>
			<effect name="KnockDown"/>
		</for>
	</skill>
boulanger вне форума  
Старый 02.04.2014, 00:16   #2
iqman
Главный программист
 
Регистрация: 18.01.2011
Сообщений: 4,429
По умолчанию

Activate rate is the BASE chance, the player can have 100% resist of that debuff for the matter. if you want it to be 100% --> you have the ignore <set name="ignoreResists" value="true"/> closed.
__________________
Внимание: с 1 мая 2015 г. скайп технической поддержки будет: L2-scripts
старый скайп тех поддержки обслуживаться не будет !
iqman вне форума  
Закрытая тема

Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Часовой пояс GMT +4, время: 14:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot